05 April 2016

Customised Gift by Printcious

Bismillah.

Wahh, buka saja emel kan, tiba tiba pupp terbaca dekat satu emel ni. Aku pulak jenis pantang nampak promosi jenis macam customize barang barang guna gambar sendiri contohnya ni. Sekali masuk website tu, menyesal tak sudah sebab lambat tahu! Macam-macam kot ada! *menangis*

Hampa kalau tak [ercaya, boleh pi jalan jalan kat website dia tengok sendiri apa yang aku cakap ni. Klik saja SINI untuk terus masuk ke website sana. Tapis ebelum tu, meh aku belanja apa yang depa dok juai sampaikan aku masuk ja website tu tak nampak butang pangkah. Hehe.

Hampa takmau ka letak kusyen ada muka hampa? Letak dalam keta ka, kat depan TV ka? Lawa oh!
Ni jenis orang keja pejabat, designer ka apa, elok sangat la ada benda ni. Boleh ejas letak muka musuh, kot geram tenyeh buang! Hehe.
 
Aku rasa paling sesuai buat hadiah. Biaq kawan hampa fokus ja kat hadiah hampa ni. Hehe. Lawa kot!
Yang ni paling ohsem. Casing telefon kot! Aku buat satu tunggu dia mai kat aku ja. Hehe
Tapi, nak lebih senang, apa kata hampa sendiri pergi tengok kat website Printcious ni dan apa lagi, mula beli belah la. Murah kot. Faham dak tengah ada sale la ni?

Nah, hampa boleh lawat media sosial depa.

FB : Printcious
IG : @printcious
Twitter : @printcious
Website : http://www.printcious.com/

Jangan lupa, sebelum masuk baca Bismillah sebab dikhuatiri hampa Akan menggila dalam tu! Hehehe. Alooo melawak ja pon!

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

1 comment:

Oh!Belog