04 February 2016

Seminar Aktif Otak

Bismillah.

Pernah dengar berkaitan Pineal Gland kita dak? Ka hampa tak tau pon apa Pineal Gland tu? Dalam bahasa kasarnya, pineal gland ni ibarat otak tengah kita lah. Yang kita tahu selama ni kita asyik guna otak kiri dan kanan saja an, tapi kita lupa, Allah ada cipta satu lagi bahagian ciptaanNya yang kalau kita jadi, subhanallah, tak sangka sungguh. Hebat. Kecik ja pineal gland ni.

Hah, nampak tak? Jadi, kat sini aku nak memperkenalkan satu program untuk kita mengaktifkan pineal gland kita tu. Biasanya kalau buat kat kanak kanak insyaALLAH laju dan cepat lah diorang tangkap. Bila dah tua ni, lambat sikit kot, berkarat katanya. Hahaha.

Program Aktif Otak ni satu program SATU HARI yang kita buat untuk kejutkan atau ransang otak tengah kita tu ataupon third eye kita ataupun lebih senang kita kejut deria keenam kita. Kalau orang dewasa dia banyak fokus kepada gerak hati lah. Satu hari saja program ni. Jangan risau.

Dia tak payah cakap banyak, sebab kalau nak tau, baik hampa WhatsApp aku sekarang untuk aku tunjuk contoh bagai. Nak deal masa dan harga semua. Jangan malu malu na? Kat bawah ni aku bagi sikit contoh alumni pelajar yang dah join program aktifotak ni.




Jadi jangan malu malu gais. Kalau tak tanya tu patut malu dengan diri sendiri. Eh?





Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog