01 April 2010

D.U.I.T

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang. .
Salam Sejahtera. :D
( macam baca berita daa..)

agak lama aku tak update blog. . ini kerana. . (sebab2nya aku nyatakan dibawah ya)

1. aku teramatlah bz dengan assignment & presentation & kerja2 yang seangkatan dengannya..

p/s :hari rabu bersamaan 31 Mac 2010, aku kena wat presentation untuk 3 subjek iaitu :

  • 8.00pg-10.00pg : Bahasa Inggeris ( Commentary On An Event)
  • 2.00ptg- 3.00ptg : Ulum Hadis ( Ahammiah Ulum Hadis wa alMuqaddimah fi bayan ahammiyah as sunnah wal Inayah biha) <- faham tak?? wat2 faham la yer..
  • 3.30ptg-5.00ptg : Bahasa Arab ( Maf'ul Li-ajlih )
2. keadaan wireless KUIS yang sangatlah 'LAJU'. .so. . tak dopek la eden nak update blog eden sewenang2nya..

3. meeting @ mesyuarat for Hari Komunikasi Khalayak ( HKK )

butir-butir untuk HKK adalah spt berikut :

Tarikh : 9 April 2010
Masa : 7.30 pagi - 12.30 t/hari
Tempat : Auditorium Akademi Islam

4. Mood aku lak takdak!

mean, if takdak mood, aku tak nak on9 or update blog la. .ada paham?? sebab aku bz dok baca novel.. hehehe..


hmm. . da habis sesi luah perasaan. . actually aku nak gitau korang sal len la..hahaha..yang berkenaan dengan tajuknya..:)

D stands for DOA
U stands for USAHA
I stands for IKHTIAR
T stands for TAWAKAL

the answer is
D.U.I.T

tanpa 4 asas di atas, tak gunalah kita an?? blaja mesti ada suma2 ni. . baru leh sampai ke puncak kasihh kita. . rendangnya oo seketika..ops! silap2..tu lagu Ziana Zain..puncak kejayaan yang aku nak maksudkan. . :D

tapi. .














aku bukan nak cakap pasal duit di atas. . aku nak cakap sal DUIT @ MONEY. .

waaaa..( aku nangis ya! )

Mama! adik takdak wet. . waaa. .

tapi okey gak. dalam proses nak diet sama ni. . hahaha. :)

tapi memangla. . da last2 sem ni. . duit mmg sokmo pokai. . aku nak topap pun aku pow abg e aku. . dah tu camna. .

Ya ALLAH. . tolonglah hambamu ini. . hmm..

dahla. . lagi aku pikir lagi aku bengong. . wa...mintak2 ada keajaiban. . hahah. .


p/s : sapa2 yang sgt bermurah hati , sila derma kat aku duit ya..lebih tepat lagi sedekah..:)


sabar ye jannah! ngeee... :)

hmm. . out la.. dadadada.. ( sedeyh! )

*memang larik tajuk toi. .wat spoil ja no..hahaha..btw. . thanx sapa yg sudi nak baca. . kihkihkih..*

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog