20 June 2010

Happy Father's Day!


SAYA SAYANGKAN ABAH!

miss him damn much. .

CHE SUHAIMI BIN SULAIMAN.




he's my hero. . forever in my heart. .

walaupun aku ta sempat nak jumpa abah, tapi aku tau, he loves me very much!

tahun ni da 18 tahun abah pegi menghadap Ilahi. sesungguhnya ALLAH lebih menyayangi beliau. .

semoga Abah ditempatkan dalan kalangan orang2 mukmin. .

kadang2 aku tingin gak nak rasa dipeluk dan memeluk abah macam kawan aku buat kat ayah depa. . tapi aku takleh wat. . mana leh pi pelok ayah org len suka hati! hahaha..LOL!

btw. . abah. . kalau abah ada lagi, adik nak gtau yang adik syg abah sgt2. .

adik akan belajar sungguh2 dan takkan hampakan harapan abah dan mama! adik dgn kakak dan abg2 akan jaga mama! sayang abah!

adik tau walaupun kita tak dapat jumpa di dunia yang fana nih, insyaALLAH kita akan berjumpa di sana kelak. .adik akan berdoa selalu. .

i miss u abah. . miss u so much!



p/s : selamat ari bapa kepada suma bapa jugak. . :)

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

1 comment:

Oh!Belog