20 September 2010

awat takut cicak?

assalamualaikum. .

fuh! tepat pukul 12. . aku dengan otomatiknya jadik rajin mengupdate blog . .aku bukan per. .teringat cite membe aku sal cicak. .dia cite kat aku awat la dia takut sgt cicak. .hehe. .

kenai dak cicak lagu mana?? ni hah gambaq dia. . :)



alkisahnya camni. .

pada satu malam, kawan aku ni yang diberi nama Ila, dia dok lastik cicak menggunakan getah oren yang kalau kena terebe, mau pedih gak la sambil tgk telebesen. . ( tv daa ) haha. . ops, dia tak wat sorang2 na. . dia wat kerja amal ni dengan adik dia, Iwan dan abg sepupu dia iaitu abg PIDOT. .

setelah habis melastik, depa pun kirala hasil lastikan. . hehe. .wow.. hasil yang membanggakan tokkun. . byk ekoqq~ sunnah NABI kan lastik cicak. . tapi si iwan ngn abg sepupu dia ja la yang dpat . dia sekoq pun tadak. . eksyen ja lebih. . hahahahah. . tak boleh blah!

nak dijadikan cita, malam tu dia tidoq dengan lenanya. . dan tiba2 dia terjaga. . dan paling menakutkan dia, atas badan dia penuh dengan cicak yang disusun mcm huruf V. .hahaha. . tangan2 dia lak dipegang oleh semut2. . hehe. . dan cicak kat tenag dan paling depan yang dipercayai CICAKing sebab dia ada huruf K atas pala dia. . cicak bajet jadi KING la. . hehehe. .

dan ini adalah perbualan antara mereka. .

cicak : awat hang bunuh kawan2 aku?
ila : eh2. . tak bunuh pun. . aku lastik sekoq pun tak kena. .

cdan ila terus terjaga sambil mengibas2 kain selimuta dia. . dia mimpi la. . hehehe. . mak dia tanya, " awat hg? " dia jawab. . " tu mak. . cicak banyak ni" mak dia balas . " mana ada cicak. . dah2. . tidoq.."

habis cita. . sebab tu sampai la dia fobia sama itu cicak. . hahaha

p/s : aku geli bewak komodo..~

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

4 comments:

  1. haha..
    lawaknyer..
    siap masuk mimpi lak 2..hehe~

    ReplyDelete
  2. haha. . tu la pasal. . sebab tu sampai skg dia takut cicak..

    ReplyDelete

Oh!Belog