24 September 2010

he is my ABAH!

assalamualaikum~

aku tingat satu perkara semalam. . nak post gak! tak kira! hehehe. . :)

kejadian bermula pada waktu petang semalam~ hehe. . aku time tu nga tgk cite Epilog Syurga Cinta. .episod last katakan~ so kena tengok gakla. .



ending dia, mcm besala drama melayu kan. . rupanya si MIA tu anak kepada Irham, lakonan Zizan dan anak kepada Xerra, lakonan Intan LAdyana~ haha. . tapi lastly, Irham kawen ngn si Cikgu SIti, si Xerra lak kawen ngn Ustaz Riyan. . so, Mia akan dapat dua PAPA dan MAMA serentak. . hehehe. . btw, best gakla..~

*********************

okey. . kembali kepada tajuk utama~

pastu tok aku soh bukak radio yang mama baru beli kat kedai yang juai radio yang pastinya kat ALMA..hehe. . murah ja. . RM60~ eh2. . pastu, aku pun pi la bukak siaran Mutiara fm . .penang punya siaran~ aku nak bagi tok aku dengaq azan. . seab dia posa. .

nak dijadikan ceruta, azan pun bunyi la..pas azan depa pasang lagu Di Pondok Kecil -Aeman nyanyi~ aku memang suka lagu tuh. . tapi sedih sangat la~ nnt aku bagi hmpa dengaq na. . ta sempat nak upload~

ni perbualan dengan tok aku :

tok : aku takleh dengaq lagu ni. .tambah2 masa abah hang baru mati. .sedih ja dengar. .

(aku diam jer..nga layan movie)

dia sambung...

" kalau abang yen hg pun sma..teriak dulu kecik2 tingat..kesian~"

huh, sentap. . terus aku top tv, sebab dah habis cite dan pegi siap2 wat apa patut.. :)

p/s : i really miss abah. . :(



Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

3 comments:

  1. sabar ya wk..

    abah kite p0n dh x der..cian kt mak kite s0rg2 cari duit bg mkn adik kcik2 lg.

    abg plak still blajr lg..jd mak s0rg yg cari nfkah..

    hargailah ape yg ade skrg ya..

    sntiasalah d0akn r0h abah stiap kali lpas s0lat..

    ReplyDelete
  2. hashira : hehehe. . tq wak. . yup.. betoi pe awak kata. . :)

    shark : comel kan dia??

    ReplyDelete

Oh!Belog