27 October 2010

AKU LEBIH TAHU..

assalamualaikum. .

maaf kawan2. . tak dapat nak BW. . jadual kelas aku sem ni sangat lah pack. . dari pagik sampaila malam. . dasyat kan?? tapi aku akan cuba sedaya upaya aku untuk dapat dekan lagi sem ni. . hehe. . hah. . tadik kawan aku ada ambikkan sijil aku. . nak tgk. . jap aku nak upload na. .

.
.
.
.
.
.
.
.





ni masa aku asasi dulu lah. . pastu time degree tak dapat g. . hehe. . takleh blah. . nak gak! tak kira!

disebabkan kelas aku hari isnin dan rabu bermula 8 pagi dan berakhir pada 9 malam. . tanpa gap antara masa yang banyak, so, tak dapatla aku nak berblogging dengan kawan2 aku. . haha. . so, aku akan bukak gak bila masa aku ada waktu free dan bergantung jugak lah pada kelajuan berukband maxis nih. . hehe. .


lagik pula aku dah dapat assignment untuk subjek introduction to animation, graphic design, dakwah, ulum quran dan tauhid pendekatan saintifik. .

so, teruskan usaha kamu! gambate!


aku pun tade mood nak cakap panjang2. . cuma nak tunjuk gambar aku ngan kekawan yang sempat dicaptured oleh jurufot yang tak bertauliah aku, sebab kami yang model, dia yang posing lebih. . hahaha. . siot jer. , siap nak meniarap lagi. . hahaha. . pe daa. .




ni lah gelagat dak2 SMUM ngan SMDPSI. . haha. . kami hepi. . hampa takyah sibuk lah!. . :D


p/s : hah. . i dont like to combine with that clas..errhh!

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

2 comments:

  1. perghh,..jannah..tahniah tahniah sebab dapat anugerah dekan dulu..bangga gua..gua xpenah2 dapat,huhu..teruskan usaha mu,dan banggakan kuarga mu

    ReplyDelete
  2. haha..tupai2..tq sgt2..:D insyaALLAh..

    ReplyDelete

Oh!Belog