15 October 2010

WARNING UNTUK SEMUA

assalamualaikum. .


PERINGATAN : post di bawah hanya sekadar peringatan jer. .


SEBELUM KAHWIN :


L : Ya! saya dah lama tunggu saat ni. .

P : adakah kamu nak tinggalkan saya?

L : tidak! jangan sesekali kamu fikirkan pasal ni. .

P : adakah kamu cintakan saya?

L : sudah tentu. . sangat dan sangat!

P : pernahkah kamu menipu saya?

L : tidak! kenapa kamu asyik tanya itu?

P : adakah kamu akan mencium saya?

L : setiap peluang yang saya ada. .

P : adakah kamu akan memukul saya?

L : kamu gila ka? saya bukan jenis orang yang macam tu. .

P : bolehka saya percayakan awak?

L : ya!

P : sayang!



SELEPAS KAHWIN :

sila baca daripada bawah ke atas. . :)





p/s : sekadar renungan.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

15 comments:

  1. sudah baca ini banyak kali :)

    ReplyDelete
  2. haha.nice2:)
    tp bukan sume kot org cm2:P

    ReplyDelete
  3. ken : suda baca jugak..cuma saja nak post..:) amek peringatan..hehehe..

    kobejordan : hehe. . aah. . tak semua org camtu kan??

    ReplyDelete
  4. ke kawin dah ko? (cuba baca dari kanan ke kiri)

    ReplyDelete
  5. hahaha. . lagi kahwin tak aku. . (baca dari kanan ke kiri)

    ReplyDelete
  6. even i dont know what were u talking about, i only know the warning..thanks to my niece..2paii,coz tell me ur waarning..haha
    yours trukly,
    Johnny depp
    (sorry,my signature is lost)

    ReplyDelete
  7. hakhakhak.. anah.. betoi la tuh.. ta k yah tunggu kawen.. skarang niy yg gud2 tem mula apel.. 5 6 bulan lepas tuh..len la yg jadi

    ReplyDelete
  8. haha..kan2?? hah..zaman da lain kan..

    ReplyDelete
  9. interesting! ;p

    jalan jalan sini ;)

    ReplyDelete

Oh!Belog