31 December 2010

Biarlah Gambar Berbicara...

assalamualaikum. .

aku hapdet untuk tarikh 31 Disember 2010 punya citer lah ! berukband nga laju dan aku nga rajin nih. . hehehe. .tapi bukan nak update sangat pon. . sekadar nak berbicara melalui GAMBAR. . biarlah gambar yang berbicara. . ececece. . malu laks. . haha. .

betoila kata orang. . cukup sekadar gambar saja dah boleh menggambarkan kita tanpa perlu berbicara. . :) kan?











inilah kehidupan seorang budak comel yang diberi nama dulu, kini dan selamanya, InsyaALLAH, Jannah. . :)

sekaang makin bertambah tanggungjawab sebagai seorang mahasiswa dan bakal menempuh satu ujian yang besar pada awal bulan Februari tahun depan, insyaALLAH. . semoga dia kuat dan tabah dalam menghadapi semua ini. .

ingin menjadi seseorang yang bukan sahaja berjaya dalam bidang yang diceburi, bahkan di dunia dan akhirat. . menggalas tanggungjawab sebagai seorang mahasiswa Akademi Islam, bukan sahaja ingin menegakkan kalimah ALLAH hanya dengan belajar agama semata-mata, tetapi perlu diseimbangkan dengan dunia. . insyaALLAh. . dari situ, kita akan lebih dekat denganNya. .

korang mesti terus sokong jannah. . :) jannah perlukan sokongan kalian. . :) insyaALLAH. .

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

7 comments:

  1. nice pic..!betoi2.ilmu la dpt tlg kita seimbagkan dunia akhirat..

    ReplyDelete
  2. ye la
    cantik gambar2 tu
    ku tak de kan
    sbb tu cantik :(

    wawawaw T.T
    sampai hati amek gambar tyme org tak gi kelas :(:(

    ReplyDelete
  3. ye la
    cantik gambar2 tu
    ku tak de kan
    sbb tu cantik :(

    wawawaw T.T
    sampai hati amek gambar tyme org tak gi kelas :(:(

    ReplyDelete
  4. ku : ala..nak wat camne. . dah tunggu ku. . hehehe. . time tu an kelas batal. . ngee..~

    ReplyDelete
  5. insyaAllah jannah! :)
    slalu sokong sy juga :)

    ReplyDelete

Oh!Belog