14 July 2011

Oh, henpon ! kau memang menguji aku!


hah, cantek tak yang atas ni? hehe . .aku ambik kat satu blog ni. adoi. dah hilang pulak link dia. takpe. nanti kalau jumpa aku bagi tau na.. ?? :)

beberapa hari yang lalu, aku sangat lah bengang sebab henpon aku rosak. dalam masa yang sama. dua-dua rosak. nasibla aku ada spare hat dolu-dolu. hehe. so, dah alang-alang nak meluahkan perasaan pasai henpon ni kan, aku nak bukak satu cite pasal henpon aku lah. nak baca dak? takmau baca tekan siap-siap butang pangkah kat atas ! *sambil cekak pinggang ! *
masa first henpon yang aku guna, of course la yang paling muraahhhhhh dan kebal. cer teka. . cer teka..~ hah.. betoi lah tu! pandai! henpon Nokia 3315. hehe. kembar kepada Nokia 3310 @ tiga-tiga sekupang.. hehehe. . ni masa form 1. bangga ja dapat henpon. mama beli hat murah ja sebab dulu masa masuk asrama, aku boleh bawak henpon. hehe. jakun gak la kan?



hah, tapi yang aku warna biru terang lagi. boleh bayang kan? lepas 6 bulan aku tak pakai dah. bagi kat makcik aku lah. pastu masa form 2 baru aku pakai balik henpon. tapi ada henpon tu Nokia jugak. tapi aku lupaa jenis dia dan aku tak dapat tunjuk gambaq lah!
pastu, dah up sikit, mama beli henpon Polifonik. hehe. masa tu memang time sangat popular dengan polofonik. idokle bunyi macam monofonik yang sangattttt bingit. heheh.. aku suka henpon ni sebab dia cantek dan ada radio! hehe. lagi satu, bar bateri dia banyak.


pastu, tukaq henpon lagiii. boleh dikatakan tiap-tiap tahun gakla. hehe.. dan henpon brkamera pertama yang aku guna ialah henpon sabun. tau dak? ala. Nokia 6600. macam kat bawah ni..


bangga kot ! pastu bila dah maju, aku pun bagai kacang lupakan kulit, beli henpon baru. nak try Sony anak Eric lak. mentang-mentang pengguna Nokia tetap! aku pun soh abang E aku beli Sony Ericsson T715. hehe. . cantek plak!

hehehe. . dan henpon ni lah yang rosak button nya! button penting macam Options, Shortcuts, C dan Back. dan semalam pulak yang Navigation ke kanan. adoi. mahal pulak nak betoikan! so, aku pun malas nak cakap banyak, aku cari henpon murah! RM80 ja aku dapat! tau henset pa? ni kat bawah ni..

hehehe. .  .festime guna Samsung! hehe. . bolehlaa..~ haa. satu lagi henset yang aku dah rosakkan keypad diaa. Nokia 6630. hehe. yang ni pun orang bagi. atas dasar ehsan..~



terima kasih pokcik google!
so, sekarang aku hanya guna henset Samsung untuk Celcom dan Sabun tu untuk Maxis. nanti balik raya nak soh mama beli henpon baru! hehehe..~

okbai! nak kena pi siapkan assignment Faksafah Islam..

p/s : teringat ustaz cakap tadik :


Tiada buah yang tidak gugur melainkan ada yang mengutipnya.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

19 comments:

  1. haish.. byknye henpon..form 1 da pakai? CIk Tqah masuk u br dpt pakai tau..tu pon sorok2 dr baba.. sbb kalo die dpt tau pakai die xnak bagi duet banje..huuu

    ReplyDelete
  2. wwaaahhh!! evolusi telepon! :D hehehe maap br smpat bw arinie :D

    ReplyDelete
  3. Cik Tqah : hehehe... ala.murah2 g kan time kita? tapi jarang pakai. sebab dok asrama..

    ReplyDelete
  4. nokia gak yang paling tahan kot. amie dulu pun pakai sabun gak. lalala !

    ReplyDelete
  5. amboi suke bebenor tukar hp mcm tukaq baju. haha

    ReplyDelete
  6. Amie : hehehe.. tau tape kan? :)

    ReplyDelete
  7. cik sakdi : hehe.. dah rosak la sayang... hehe

    ReplyDelete
  8. uishh manyak nye tukar henfon .. hehehe :D

    sedekah la kt sy sikit ^^

    ReplyDelete
  9. alif : hehe.. dah selamat semua henpon2 ni.hehe

    ReplyDelete
  10. wah cerita psl hp!!dari cikai2 until up up up! hehe...teknologi kan..

    ReplyDelete
  11. dah selamat diijabkabul ke ?? haha

    ReplyDelete
  12. try la henfon andriod samsung galaxy. interface semat wooo.

    ReplyDelete

Oh!Belog