13 August 2011

Happy Birthday to ME !

Assalamualaikum.

alhamdulillah. hari ni, tanggal 13 Ogos 2011, aku masih diberi peluang olehNya untuk terus bernafas di muka bumi ini. dan aku tak sangka. rupa-rupanya aku dah 20 hari ni. YA ! DUA PULUH.. dah takdak perkataan belas2 dah. hehe. tapi takpa. hidup perlu diteruskan. hehe. 

tetiba rasa nak nyanyi kat diri sendiri.

Happy Birthday to Me...
Happy Birthday to Me...
Happy Birthday to JANNAH...
Happy Birthday to Me...

so, ada sapa-sapa baik hati nak bagi kat aku hadiah, boleh PM aku ! HAHA. *ayat tak menahan* ala. aku tak mintak banyak. cukuplah sekadar DSLR atau Mazda 6 satu ! HAHA. okey . aku tipu ! hehe.

aku tak mintak banyak, cuma cukuplah sebuah PERSAHABATAN yang ikhlas, bukan pada waktu tertentu saja. sebab aku sayang hampa semua macam aku sayang diri aku. :)


okbai#
p/s : amie, awak nak tau kan apa hadiah yang kita nak? kat atas ni ada. :) tapi kalau nak bagi gak pon kita terima. HAHA. !


Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

41 comments:

  1. epy bezday nurul jannah che suhaimi:))

    ReplyDelete
  2. wee
    dah besaq pnjg aihh!
    hee..epy besday dea..welcome to 20an club..kikiki =)

    ReplyDelete
  3. slamat menempuhi alam kedewasaan... hehehe 20 da kire dewasakn?? hehe

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir! ;)

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/08/kucing-pun-pandai-bagi-tips.html

    ReplyDelete
  5. happy birthday!!
    my birthday was 2 days ago!
    Viva Leo!

    ReplyDelete
  6. wah..ramainye beshday bulan 8! happy bornday Jannah! :)

    ReplyDelete
  7. hepi birthday to you!
    dearr, kter sama tarikh bufday^^
    today is my birthday too^____^

    ReplyDelete
  8. Happy Bufday to you!!
    salam perkenalan..
    ^_^

    ReplyDelete
  9. amboih dslr, mazda 6. nanti amie beli 2 bijik teruih ah. tak main ah bagi 1 je hadiah :P

    ReplyDelete
  10. eh lupe lak. selamat hari jadi ! dapat tak wish amie kat fon ? heee. sweet kan ?

    ReplyDelete
  11. happy besday..
    umur kita sama le..he.he..

    ReplyDelete
  12. hapi bestday 2 u......mazda6 nt saya book utk kamu klu ada rezeki..heheh gurau je

    ReplyDelete
  13. @rudy_nizam haha. dah masuk ke? bkn knak2 lagi? hehe

    ReplyDelete
  14. @LuN@_aiDi waa..ye ker? terharunyaa..:)ta sangka sangat..:) boleh jadi bestfriend tak? hehe

    ReplyDelete
  15. @Amie. amie. saya tunggu hadiah awak ! hehe

    ReplyDelete
  16. @abghani tengs yaa.. nanti saa g amek. haha

    ReplyDelete

Oh!Belog