15 November 2011

Berat ke Tak? Mampukah Aku?

Assalamualaikum. :)

Alhamdullillah. Hari ni dah masuk hari ketiga, insyaALLAH, aku dah mulakan kelas aku. Oh, nampaknya, rutin harian aku sebagai mahasiswi dah bermula. FYI, aku dah semester 4, tahun kedua. insyaALLAH, dalam dua tahun lagi, aku habis lah. hehe.

So, subjek sem ni agak tough. memang tough lah ! ni hah, antara subjek yang aku ambik sem ni.

  • 3D Animation
  • Art in Multimedia
  • Kajian Ajaran Sesat di Malaysia
  • Orientalisme dan Aliran Semasa
  • Hafazan dan Tajwid.


okey ! siyesly. aku takut aku jadi macam yang kat atas tu sem ni. hehe. hampa-hampa semua, doakan aku dapat terus bersemangat ya sem ni ! nak dapat dean list lagik ! hehe.
bagi aku, 3D Animation agak menakutkan. haa ! aku tak suka sangat animation, aku lebih suka designing. tapi aku akan cuba sebaiknya!

Kajian Ajaran Sesat di Malaysia dan Orientalisme dan Aliran Pemikiran Semasa insyaALLAH boleh go on. ok, subjek ni masing-masing dalam BM dan Bahasa Arab. hehe. 

Art in Multimedia. dengaq pun dah agak-agak ja aku. sebab banyak melukis. Tapi Cik Helmy gitau, dia tak kira yang cantik, tapi komitmen dan kualiti. so, ada harapan la. yang bestnya, TAKDAK final exam. TAPI, semua bergantung kat Final Project.

Hafazan dan Tajwid. yang ni wajib haa ! insyaALLAH sem ni kena hafal surah Kahfi kot. tah, ada kata An-Nur. tapi takpa. mana-mana pon boleh. sebenaqnya tengah dok pujuk USTAZ DON ajaq. hehe. kenai dak dia? nak tau, sila lah tanya pakcik google. hehe dia pernah dah ajaq kami sem 1 dulu. hehe.

so, aku nak buat kerja yang lecturer bagi tadik. sampai jumpa lagi!

p/s : rasa nak demam lak ! jangan aa.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

16 comments:

  1. jangan malas cik janahhhh..nti berjangkit ngan ct..haha...eh besnyer ader 3d animation tu..boley la blajar buat upin ipin..hihi

    Goodluck ye!

    ReplyDelete
  2. gua minat 3D animation..tp tdk berpeluang untuk belajar..=(

    ReplyDelete
  3. aiam lazi tuuu.. aiam lezi tuuu!!


    <---meroyan. esok exam & lusa! lepastu merdeka.. wuwuww >.< tak sabo

    ReplyDelete
  4. hahaha semua orng malas.. tp jd rajin ble sedar yg malas x membawa kita ke mana2 :D

    ReplyDelete
  5. caiyok...caiyok cik jannah. wah...ustaz don tu da kawen ke? nanti kirim salam pada dia ya.i minat dia tau..CJ ni stadi mana ya?

    ReplyDelete
  6. emy doakan semoga semangat tu takkan pernah padam. gudluck!

    ReplyDelete
  7. jangan putus asa dear...

    sem baru ne la nak mulakan smgt yang baru....

    fokus pada semua sbjk tu..mmg mula2 kita rsa down n takoot sbb sbjk tu berat..tapi bila dah belajar n usaha insyaAlah di permudahkan...

    fokus btoi2 kt esmen...kuiz n midterm..nti sng nak jawap final lau carry mark tgi....cayook3.....

    ReplyDelete
  8. shuwaaaa
    3D tu nmpak cm superb jek
    hehehehe
    papepun mesti bole..
    sebab kamu dh berada dlm kelompok ni kan

    chayok2!

    ReplyDelete
  9. kau ambik kos apa kak? (kak bebb) hahha

    ReplyDelete
  10. wahhh cambest aje semua subjek tuuu
    nak ikut akak la pi kelas esok . bule ? hehehe.

    ReplyDelete
  11. go0d luck cik jannah:::
    saya next week bru start sem...huhu~xrela resenye..

    ReplyDelete
  12. haaaaaaaaaa...buat keje tu. jangan malas2! hehe.. eh aida suka animation. best pe bab2 animation? ;D

    ReplyDelete

Oh!Belog