23 September 2012

Fail Compilation - Jangan tiru aksi ini !

Bismillah.

Alhamdulillah. Muncul kembali setelah menyepi. Bila sampai waktu aku akan muncul. Bukan apa. Bila di blog, aku rasa bebas nak meluahkan kata-kata melalui tulisan aku. Tapi hari ni taknak menaip sangat. Cuma nak kongsi gambar.

Ada waktu, kena juga gelak ketawa kan? Cuma jangan melampau sangat. So, kawan aku, si Tila ni, dia suka cari gambar0gambar yang buat aku rasa nak hempuk ja dia tu kadang-kadang. Meh kita tengok !

Fail Compilation. Yang lain taknak senyum, yang dia tu boleh semangat dia saja!

Pelancaran Microsoft, tapi guna laptop Apple. Marah Steve Jobs kalau dia ada lagi.

Nak cari perogol. Eh, sama pulak muka !

Guna conditioner ja !

Hai, saya SID!
Ini antara koleksi lah. Tapi aku ambik yang si Tila ni cari ja. HAHA. Kelakar boleh? tambah-tambah yang gambar memula tu! Comel! he he he.

Sumber utama : haruslah pakcik google kan? haha.

Awak semua suka yang mana? kasi share sikit!



Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

10 comments:

  1. kelakar2 lah gmbr2 tu..
    suak tengok :)

    ReplyDelete
  2. Tersenyum juga baca entry jannah ni walau akak dlm kepedihan.
    Takde apa la jannah, hal2 pompuan suka ganggu rumahtangga org....lelaki pula melayan. Tapi skrg ok skit, harapkan doa dari kwn2.

    ReplyDelete
  3. #serius Fail hehe.. yang cari perogol tu paling kesian,boleh sama muka pula..hehe



    Nota kaki:
    AsiaCube menawarkan perkhidmatan untuk bertukar like,pengikut serta trafik :)
    Lawati AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site! untuk pendaftaran percuma :)
    Muat turun panduan ringkas AsiaCube : Tutorial AsiaCube

    ReplyDelete
  4. hahaha. gambar pertama tuu comel :p

    ReplyDelete
  5. kelakar tgk yg pmbaca berita tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. Akak suka gmbr pertama tu. Kelakar.

    ReplyDelete

Oh!Belog