29 September 2012

Mode : Final Exam, Peraturannya dan Selamat Menjawab!

Bismillah.

Alhamdulillah. Bertemu kembali. Ada sapa-sapa rindu kat saya tak? Hikhik.

Okey. Diam tak diam, saya dah hampir melangkah ke alam peperiksaan akhir minggu depan. Alhamdulillah, paper saya start 3hb Oktober, hari Rabu. So, masih ada beberapa hari lagi untuk ulang semula. Mungkin saya lambat-lambat akan cuba kurangkan online. Dah semester 5, mana boleh buat main-main. Lagi tiga semester lagi ja nak habis belajar ni. Tak lama dah.

Jadual Peperiksaan Akhir

Tengok tu, berderet examnya. Mana sempat nak berjimba *kononnyalah kan?* Kepada kawan-kawan yang nak exam juga macam saya, semoga awak semua jaga kesihatan. Nak exam ni. Jangan sampai demam tau?


Jangan lupa, doa banyak-banyak! Solat hajat banyak-banyak. Dekatkan diri dengan Allah. InsyaALLAH. 

Baca Doa ni tau kengkawan!

Tapi sebelum masuk PKK tu, jangan lupa check peraturan yang pihak KUIS tetapkan. Kalau rasa takmau patah balik tukar tudung, stokin dll. Boleh baca kat bawah ni :

Boleh take note awal-awal!
 Dan ini peraturan pemakaian nak masuk PKK/DPU kelak :

Rasa semua sedia maklum kan?
 .......

Tapi, ada satu lagi perkara penting SELEPAS peperiksaan tamat. Ye, Kursus Pembangunan Keluarga ataupun kursus kahwin. Malangnya, nama aku tak tersenarai lagi. hanya beberapa orang saja kawan kelas aku yang ada namanya. So, selamat lah korang ye?


Mungkin aku semester depan. Mungkin. 


........

Awak, selamat menjawab exam ye? Paper kita ada sama dua hari. Hikhik. :)

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

11 comments:

  1. LAAA... cik jannah, kite satu kolej ke ! hihi. goodluck ! :D jumpa kat pkk.. haha

    ReplyDelete
  2. akak tak exam, tapi kena buat soalan exam utk anak2 yg nk exam. hehe..

    btw, gudluck utk kamu ye.. :)

    ReplyDelete
  3. Tengah serabut nak exam ye. Good luck jannah. Core jugak subject nya. Kena banyak membaca.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum cik jannah....semoga berjaya dlm exam ni nanti yer..:)

    ReplyDelete
  5. good luck..moga dapat jawab exam nnt :)

    ReplyDelete
  6. good luck , doakan saya sama . exam final form 4 . hihi . singgah and follow sini ;)

    ReplyDelete

Oh!Belog