20 April 2015

#BloggerTalk : Ciri-ciri Pasangan Idaman

Kemain sapa yang cadang tajuk #BloggerTalk minggu ni. Sapa? Mimi ke? Ke Pakcu? Ke Papa? Ataupun Padil Penyu ni? Okay. Tiba-tiba rindu group WhatsApp Sahabat Blogger. Nanti aku masuk balik ye. Keluar KEJAP je. Hehe.

Jadi, meh nak senaraikan serba sedikit ciri-ciri yang menjadi idaman. Dapat kira bonus, tak dapat kena terima lah. HAHA. Jadi, aku sebagai seorang gadis dan wanita, mestilah aku ada senarai kan? hey, normal lah tu!!

1. Lelaki

Hahahahaha. Sebagai wanita normal, aku nak lelaki la jadi pasangan aku. Takkanlah aku nak perempuan juga kan? Aish, minta simpang. HAHA.

2. Lengan 'Burn'

Maksud kat sini, aku suka lelaki yang bila dia selak lengan baju dia, dia akan ada macam dua warna. Faham dak? Kulit burn tu. OMG, cantiknya. HAHAHAHAHA. Satu lagi tokleh sebut sini. HAHA.

3. Muka Sombong Jenis Takmau Senyum

Haaaa, laki macam ni sangatlahhh menarik dan seksi. Tak tipu. Jenis yang muka menyombong dan jarang senyum. Jenis ego tinggi. Aku nampak dia tu macam comel ja kalau pesen laki gini. Kan?


4. Suka Marah

Yang ni dia berkait dengan hat atas ni. Jenis suka marah dan buat aku takut dengan dia. Sebab selama ni belum ada lagi lelaki yang boleh buat aku takut dengan dia melainkan bos aku. Itu tak masuk kes la. Bos kan, kena la takut. HAHAHAHA.

5. Pakai Rayban

Ya rabbi, aku cukup suka tengok lelaki pakai rayban. Woi, nampak jantan tu. Pastu kulit kena sawo matang, gelap gelap sikit. Hensem ya rabbi.



6. Family Man

Jahat pi la laki tu, hang kena tengok dia layan keluarga dia macam mana. Kalau baik, maka baiklah dia walaupun sebaliknya macam jin perangai tu. Haha.

Sebenarnya ada lagi, tapi aku malas nak senarai. Kang over lak nampak. Tak kisahlah dapat macam mana pon, yang pasti aku sekarang tak fikir pon benda gitu. Aku tak sempat fikir dan aku malas fikir. Ada tu ada, takde kalu, sabar je lah. Nak masuk syurga kena sabar. Reti?

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

15 comments:

  1. Kalau aku yang pakai rayban ko berkenan dak? Hahaha

    ReplyDelete
  2. kita suka lelaki yg x putih sgt..hehheheeh

    ReplyDelete
  3. kalau tngok zahira mesti cairkan dengan abam iqbal. hehe

    ReplyDelete
  4. Amboi! Kemainnn ciri-ciri idaman dia... haduhhh... hahaha...

    ReplyDelete
  5. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru? Share catanan2 sekolah atau e-books?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dm files lain dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  6. Jodoh pertemuan Allah dah tentukan...inshaAllah nanti jannah akan ketemuinya nanti hihihi... kak ekin dulu nak laki mcm2 dapat lain tu dah ckp janji syg kita sepeunuh hati hingga akhir hayat... hihihi

    ReplyDelete

Oh!Belog