21 August 2019

Happy 28th Birthday, Jannah!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, terima kasih Tuhan atas nikmat yang tidak putus Engkau berikan selama 28 tahun aku hidup. Terima kasih atas segala pinjamanMu yang tidak terkata.

Tidak ada apa permintaan pun tahun ni, hanya nak jadi lebih baik dari sebelum ini. Alhamdulillah, Allah bagi aku kawan-kawan yang terbaik, keluarga yang tersayang serta rezeki yang tidak putus. Aku anggap tawaran kerja kerajaan itu adalah hadiah hari lahir aku tahun ni, boleh?

Tahun ni aku rasa tahun pertama lepas habis sekolah dulu, aku balik ke Penang pada waktu hari lahir aku. Biasanya aku di Selangor saja. Malas balik. Tapi ye a, alangalang mama nak bali aku tumpang la hehe. Plus aku nak redeem point Tunetalk sekali untuk flight. Oh ya, ingatkan aku nanti aku buat blogpost untuk cara redeem flight pulak!

Aku abadikan beberapa keping gambar kat sini sebagai ingatan untuk aku kelak. Biasalah, aku akan 'paksa' kawan kawan makan makan dengan aku sempena birthday aku. HAHA. Dulik. Aku menghargai diri aku k!

So, pertama kali aku rasa sambut dengan Dayah dan Fahmi. Kebetulan fahmi sehari sebelum birthday aku. Memang aku paksa dia mai ambik aku malam tu pi mekdi haha. Tu pon sebab Dayah nak balik KL dah esok tu.

Dhot

21 years of friendship and still counting!
Kemudian, macam biasa, aku paksa Senah pulak. Kebetulan Ayu pon cuti, maka terjadilah gathering kicik-kicik. Happy Birthday to Senah also!

Anak Dara Loqlaq

We share the same birthday month!

Aat ayu suruh dia mai bedai aku?


Sushi King ambik kids meal. Lol.
Balik Kolumpo, macam biasa, ada satu kumpulan lagi kena paksa. HAHA. Btw, thanks much! Ta sangka tua bangka pon ada orang nyanyi lagu kat kita. Tetiba tengah makan ada orang Kfry nyanyikan lagu. Terima kasih staff Kfry IOI Putrajaya, korang terbaik lah!

Kami Chantek




One of the greatest gift from God.
So, next year!

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog