06 March 2010

Because of U 10cent!

hari ini bersamaan denagn 6 March 2010, hari Sabtu yang sepatutnya aku kena bangun lambat disebabkan empat hari dalam seminggu aku bagn awal, aku terpaksa bangun awal..awal dari biasa..hahahah..iaitu pada pukul 6.00 pagi. . hahaha..awal tak?? kot semayang subuh pun aku bangun pukul 6.30 tau..hahahaha.. sangat2 awal..kihkihkih.. ( ececeececehh. . suka plak aku yer )..bukan per.. aku bangun awal sebab nak teman membe ku sorang ni. . KATIK..kenal tak?? larh. . FARHANA NOR SHUHADA MUHAMMAD POZI tu la..ingat?? hahahaha. . tu la..dia tu presiden KATIK sedunia. . hehehehe..( eh, apasal aku kenalkan dia kat korang?? hahahaha. . yela. . kot tak kenalkan, t korang tak kenal dia. . kan3?? hehehehe..)

hmm. . nak dijadikan cerita, aku dikejutkan pleh si dia ni koi 6 pagi. . hahaha..tak penah2..ye la..sebab kalau ghi kelas pun aku yg kejutkan dia. . hahahaha..aku bagus punya mimpi. . da nak masuk bab ending dah. . tah2 aku denagr bunyi lagu BAD ROMANCE.. .ooooooooo...oooooo...ooooooo....i'm in the bad romance..eh..ternyanyi lak..hahaha..tapela..hentam suda..ada 5 missed calls dan 1 message..hahaha..tak pernah2..kah3..yela..excited nak jumpa buah ati.. hah..aku tak gitau agy ke tujuan dia ajak aku g mana tuh?? ehem3.. tujuannya dia nak aku teman dia ghi jumpa abe jani..buah ati aku..eh..silappp lak...dia punya buah hati. . teman je la yer..hahaha..

pas siap2 aku pun get ready dalam keta dia..hahaha..g naik kancil jer..( itu jer kami mampu) hehehehe..then..kami pun bertolak le ke HULU RENING..bak kata salah sorg kawan si zanie ni , ULU PENING. . kat batang kali nuhh..hehehehe...selepas satu hari suntuk mereka menghabiskan masa dan aku jadi patung McDonald's bersama mereka, kami pun pulang..hahahahah..balik la..tunggu pa lagi..hehehe..

TAPI. . jeng jeng jeng..hahaha. . nak dijadikan cite la. . masing2 da POKAI gilerr...hahahaha..kami hanya ada RM3.80 untuk bayaran tol dari Sg. Besi ke Bandar Seri Putra. . nasiblah kedudukan KUiS ni dekat gileerr dgn exitnya. . kalau tak, naya kami. . kenapa naya?? sebab kami tidak cukup bekalan minyak.. hah. . naya. . dahla perjalanan dari batang kali ke selayang amat jauh. . hahaha. . setelah dikumpul2 kan. . aku dan fana hanya ada rm4.90. .hahaha. sadis toi. . kami hanya mencari lagi seposen unyuk cukupkan RM5.00 untuk isi minyak supaya kami dapat samapai ke KUIS dgn jayanya..hahahaha..fana pun drive la slow2 dengan harapan minyak tak turun byk. . sampai jer kat selayang, kmi terus ghi isi minyak kat PETRONAS tepi TESCO EXTRA kat selayang. .cian dia. . tingin nak DUNKIN DONUTS. . tapi tade wet da. . hahahaha. . tape tik. .t aku banje ko mamam yer. . hehehehe...hmm. . dah3..sedeyh toi pikir2 balik. .hahahaha. . tapi lawak pun ada. .

hah. .nak tau cane kami dapat lagi seposen??? senonya setelah aku teliti balik dompet fana, jumpa RM0.40. . hahaha..yeeehaaa...macam nak jerit ja. . mula2 kami da rancang, if tak dapat gak seposen tuh, kami nak ghi boh minyak, mintak abg petronas banje la..hahahaha..pedulikk...! hahahaha. . tapi an. . mmg malu la..sebab masa fana ghi bayar wet minyak tuh, ABANGLA petronas tuh ditanya. . :

" abg , bule tak isi minyak RM5??? "
" bule2. . satu ringgit pun bule. . kenapa??"
"sebenarnya, kami ada duit ni jer. . hehehe"
"eh, duit lain mana pigi??"
"duit kami hilang.."

hahahaha. . hilang la sgt..hilang ka habis..hahahahahyela...bawak cket ja..:p
tapi masa nak balik, depa sengih ja..malu gak ar..tapi kisah??? aku ingat nak balik kuis ja..hahahah...dahla rasanya. ngntukkk dah ni..tidoq lu la..t bgn len..hehehehe..salam..



luv;

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog