10 March 2010

menanggung keRINDUan yang teramat...:(



hah. . da tgk pix ni, kompemla aku RINDU giler ngn umah ni. . waaa. . ta penah ase sedih sebab kena pindah weh. . cam hape g. . waaa. . nak2 P7 balik. . :( induuu sgt umah ni. . sangat2 rinddddduuuu..hmm..

actually kitorang yang dok kat P7 terpaksa pindah ke P9 @ P8 coz RRSB nak kosongkan P6, 7 dan 10. . hmm. . sedih2. . sabar je la. tak sangka aku TERnangis kat depan am dan bai malam kami dapat tau kami kena pindah. .hahahaha..malu3. .kih3..takpa2..

hah. . ni lak pix bilik kesayangan aku..senonya..katil, almari, meja study dan kerusi kesayangan aku la..tuh jer..dan tak lupa..tingkap jugkk..hehehe..



malam yg kena kemas bilik kesayangan. .:( malam terakhir tido kat sini..hmm..


hah. apa lagi. . tandas pu tak kenai?? dlm bilik ni jer la..


kunci bilik dan umah yang amat2 ku rinduu..hahaha..;)



bilik 1 : jannah dan hatila
bilik 2 : farhana
bilik 3 : amni dan baizura

miss the moment together!



selamat tinggal bebeh! takleh lepak2 da kat sini..nak on9 pun tak dapat da tenet selaju2nya. . haha...babai..:(



dapur yang kaya dgn tupperware..bagi semak sblm blah!hahaha

hm. . tu je la yg nak dikongsi. . rindu giler ngn umah ni..hope dapat dok sini balikk nanti..:)

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog