28 September 2010

Amaran dari Nuffnang

assalamualaikum~



tadik masa aku terjah2 nuff site, aku ada terbaca satu entri. . dan ini adalah amaran untuk semua yer!




dan nak tau lebih lanjut, bolehla klik kat sini.

hah, tunggu pa lagi?? pi la lekas baca memo yang dikeluarkan nuff.

akhir kata,




p/s : berubahlah demi kebaikan..~

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

9 comments:

  1. ha'a mmg betul tu. aku pon dah letak pasal bende yg lebih kurang sama camni kat blog.

    tak klik iklan pon bleh dpt duit la walaupon tak byk, tp cara tu lagi selamat drp main hentam klik2 :D

    aku harap semua bloggers akur pasal bende ni :)

    ReplyDelete
  2. tq cik noble. . :) kita kena saling ingatkan bloggers..

    aah..camne nak wat peringatan camtu eah??

    ReplyDelete
  3. rush d pn sblom nie rajin gak klik2..tp nuff dh bg amaran insaf dh..haha...

    ReplyDelete
  4. haha. . klik2 takpe kot.. yg masalahnya dok gtau n soh depa klik..tu la..

    ReplyDelete
  5. aah. .so..sebarkan..gtau kat yg taktau..:) jgn wat dah ea pangai lama..hehee..

    ReplyDelete
  6. ok..berita faham..roger n out..haha..

    ReplyDelete
  7. rush d : okey..:)

    peminat katie homes : hehehe. selamat kan??

    ReplyDelete

Oh!Belog