24 March 2011

aku orang kampung, so, aku memang HANTU DURIAN !


Assalamualaikum..:) *sila jawab hah !* hehe..

yer ! aku orang kampung..so, no wonder kalau aku ni memang HANTU DURIAN ! hahelaha.. hampa taktau betapa aku suka sangat makan durian.. dan dah berapa hari aku dok tanya Abg E, merangkap abang sepupu aku la lebih kurang, suruh dia beli DURIAN.. dan, akhirnya, pukul 1230 tengah hari tadi, selepas aku pi amek anak dia daripada Tadika Kemas, terus pi beli durian.. haaaa....! sedaapppp !

dan, balik ja rumah, terus cakap kat tok..

aku : tok.. adik nak makan durian ngan pulut. nak duit.. nak pi beli pulut..
tok : haa, pi la beli sekilo..
aku : satgi tok masak pulut tau !
tok : haa, hang nak makan, masak sendiri ! haha..

adoi! tok ni..tapi takpa..aku wat tak tau, nanti dia masak la..hahaha..

balik ja dari kedai, aku terus kecek-kecek tok aku suruh belah durian..hahaha..dan akhirnya...
.
.
.
.
.
.



haaa. . sedap kan dia punya si?? lembutt dan manis..berbaloi la dengan harga dia.. sekilo RM7.. mahal kan??? haaa..~ bila beli tiga bijik = RM56.. hehehe. . MAHAIIII !

tapi, tok tak bagi makan banyak.. dia kata makan sikit dulu.. kalau dia tak tahan aku, mau habis sebijik tuh kat aku..haha.. sedappp sangat !

dah, aku nak tengok tv pulak..

p/s : durian kan sedap?

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

8 comments:

  1. nak jugak !
    *meleleh air liur tengok durian

    ReplyDelete
  2. miss apple : haaa...mai2 sini..

    ReplyDelete
  3. ala...suka durian gak...kt tmpt niesa susah nk dapat..bila ek musim durian ni..adoi..meleleh lak air liur..haha..tp kan nak tny gak makan durian ngan pulut?cm ne tu??nak gak tau cm ne org sana mkn durian..(^_^)

    niesa tag awk eh..
    http://niesa-lovecrew.blogspot.com/2011/03/contest-pose-depan-cermin.html

    ReplyDelete
  4. ang makan durian xqeti nk panggil ak...bau smpi umah ak tw dak...

    ReplyDelete
  5. rindunyer nk mkn durian.. dh lme tk pkena durian blkng umh.. nk skit

    :)

    ReplyDelete
  6. niesa : hehehe..jannah sampai dah bosan makan duyan.haaa..mai2 sini..:)

    ReplyDelete
  7. Anniz diyana : haaa..mai2..sori..ingat hang tak makan..hahah

    ReplyDelete
  8. rieyah : hee..mai2..cia diaa haa..

    ReplyDelete

Oh!Belog