19 March 2011

Aku ada bantal busuk, hampa ada ka?? haha. .



Assalamualaikum..

aip2. . apa habaq semua? sihat la hendaknya no..hahah..hmm..aku nak cerita kat hampa semua pasai bantal. haha..kalau hampa nak tau, aku memang suka nak kumpul bantal.. haa..apa jenis bantal yang ada, asalkan yang comelcomel aku suka haaa.. dan yang paling aku sayang bantal busuk aku lah.. dari form 1 aku punya dok 'kawan baik' dengan bantal aku ni..sampaikan, tok aku paksa aku buang.. tapi disebabkan aku sayang sangat, aku abaikan saja 'perintah' tok aku yang aku rasakan amat keterlaluan untuk aku buang bantal aku.. haa.. tok..apa salah bantal adikk ! hahahahaha..

nak tengok bantal tuh? ni hah..sat.. aku nak upload..tunggu naa...~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



hah, jangan dok gelak laa!

hahaha.. comel kan? baik ngaku cepat.. hehehe.. dah dekat 7 tahun dia bersama aku kan? dulu kecikkecik pun aku ada gak satu.. tapi bila dah masuk tadika, to aku amek sorok.. tapi akhirnya aku jumpa.. atas alang bumbung.. ish3..memang tak patut kan? tapi takpa..i tak kisahh~ janji dapat baruu.. hehehe..

dan beberapa minggu yang lalu, mungkin akibat tak tahan, tok offer nak buat bantal baru kat aky.. hehehe.. dan aku terus setuju..tapi cuma satu, au tak setuju to suruh buang bantal ni.. taktau pasai pa tok berdendam dengan dia.. kesian ko bantal an? hahaha... dan ini hasilnya bantal baru aku..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



cantek kan?

tapi jangan ingat aku nak buang yang lama? ooh ! tak mungkinn haaa...~ so. . apa kata hampa share bantal busuk hampa lak ngan aku..haha..tak kisahla macam mana pun kan?



p/s : aku ada banyak bantal busukk haa~

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

15 comments:

  1. i have one! ni ada kat sebelah ni ha. dok godek2 ngan dia. hahaha :P

    ReplyDelete
  2. alololo..comeinye bantal bushuk dia..ahaha..kte nye bantal bushuk dh xde..hlg..so skang ada teddy je..tu pn dh bushuk wat ubt tdo ok la..ehe..

    ReplyDelete
  3. senah : haaa..kongsi maa..nak tengok haaa..

    ReplyDelete
  4. khai : hahaha...saya teddy pun banyakk haa..~ memang hobi la kot..kalau dah nama pompuan kan??

    ReplyDelete
  5. hye, hani pun ada ! HAHAHAHA *kantoi*


    ps : jom join ini , http://thebluestar-nurulhani1302.blogspot.com/2011/03/contest-siapa-blogger-itu.html

    ReplyDelete
  6. yeay!!! sem baru ti dah tak dak dah bantal lamoooo~~~ wii~~

    ReplyDelete
  7. sugar2 kapas : haha..skg kat mana?? nape ta bawak?? heh

    ReplyDelete
  8. i also have bantal busuk.
    bawa g matrik..sambung bawa g utm..sekarang dah keje angkut bawa g rumah sewa.i love my bantal busuk demm much!

    ReplyDelete
  9. hahaha..bantal busuk memang terbaik kan??

    ReplyDelete
  10. saya tak ade...rembat bantal member pn tido lena

    ReplyDelete
  11. Saya ada..dah hitam n lembik jadinya..tengok dekat fb saya..nama fb :bantal lembik..hehehe..

    ReplyDelete

Oh!Belog