09 April 2011

Jannah, hang jangan demam lagik na?? tunggu sat duluu ..

Assalamualaikum..:)

HAHA..! jannah kembali lagik.. sejak semalam badan aku rasa tak sedap.. haa.. takmau ! aku cuba nak hilangkan rasa tak sedap badan aku nih.. tolongg ! then, aku pun pi la kedai.. cari ubat.. for your infomation, aku SANGAT BENCI sama ubat ! HAHA . . kalau aku makan ubat, mean, hujan 7 hari 7 malam.. okey.. aku tipu ja..:) hehe.. aku pi beli Panadol Soluble.. sebab aku tak reti telan ubat biji.. HAHA !



hah, ni la rope dia.. dan aku beli gak air cap badak..



eh, silap ! kat bawah ni betoi . .




tapi aku hairan lah kan.. awat dinamakan air cap badak, sedangkan beza nya..adoi.. haha..

aku takmau demam lagik sebab aku punya plan nak pi Pulau Aman. . nak pi makan Mee Udang ! haa. . jangan demam lagi Jannah ! nak pi dengan kawan-kawan lah.. saja syok2..



gambar amek kat pakcik google ni hah..

dan ni la yang aku nak pi makan...



sedap kan???? haaa...~ so, Jannah..janganla hang demam lagi na..???

then, pastu aku nak balik kampung aku..kat Pualu Tubaa.. haaa.. tak sabaqqq...~

chow lu..nak makan ayam tuh ! sedapp !

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

10 comments:

  1. Perggghh!Cam sedap je mee tu..haha...tp niesa xleh mkn udang..allergic..bercakap pasal ubat..niesa pil xmasuk wpn soluble..haha..sll kalau demam mkn ubat budak2 je yg liquid..ehe..so, jg kesihatan dear..get well soon.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. get well so0n dear. . .
    haha. . .jannah ckp owg ekk xm0 mkn ubt. . .dier p0w sme gak. . .haha. .
    waa. . .nk blik pulau tuba.. .
    bestttt nyer. . . .:D

    ReplyDelete
  3. haha..x reti mkn ubt biji..pelik..ekeke.. apa pun semoga cpt sembuh.. ngehehe minnum air cap badak tu banyak2 :P

    ReplyDelete
  4. niesa : haha..sama la kita dear !

    ReplyDelete
  5. wow...mee udang.....


    tergoda ngan ice limau tea tuh

    ReplyDelete
  6. Khuzrin : hahaha..mai2..ada byk kat sini..

    ReplyDelete

Oh!Belog