06 August 2011

Dia yang aku sayang.

Assalamualaikum.

adoi. aku sekali dah tak online, lama pulak kan? maap la kawan2. bukan saja0saja. aku ada macam -macamnak cerita. tapi la ni aku bz sangat. hmm.

la ni aku kat kampung. dah 3 bulan aku tak balik sejak aku mula masuk KUIS balik. tup2, la ni dah nak final. so, aku takmau updat epanjang sangat. aku penat, bau sampai pukul 430 pagi tadik. nak tidoq sat. hehe. pastu, nanti aku online lagi na? hehehe ~

aku cuma nak tunjuk gambaq ni ja. gambaq boyfriend aku. diala yang aku mul aari masa aku sampai ! la ni makan pun dah nak kena bersuap. MENGADA NGADA ! haha. tapi takpa. aku SAYANG sangat2.



Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

20 comments:

  1. slm Jannah: cute nyer bf jannah boleh mama berkenalan x?

    ReplyDelete
  2. encemnye,..kim salam ek..ehe=)

    ReplyDelete
  3. @Abe Goreng : haha. kan? hensem sangatt ~ dah tua laaa...

    ReplyDelete
  4. @maszull : hehe. boleh2. tadik baru ja dia balik..

    ReplyDelete
  5. @zieyzain : hehe.. boleh2. tunggu dia balikk pulak..

    ReplyDelete
  6. cantik gmbo boyfriend tukan..hehe like3x..

    ReplyDelete
  7. @cucu umie : hehe. memang kan? hensem sangat. hehe

    ReplyDelete
  8. tu bukan boyfren....catfren...hehehe

    ReplyDelete
  9. wah.. kemain bf Jannah posing.. comel! hehe

    ReplyDelete

Oh!Belog