14 September 2011

Wordless Wednesday #8

Assalamualaikum. :)



Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

33 comments:

  1. tak suka mana baca novel ni.
    hehe.
    goodluck.

    ReplyDelete
  2. owh dah ader semua....suker novel hlovate....mmmm yg compilation ngan pnulis lain awak x beli ker?

    ReplyDelete
  3. mane yang paling2 best ? sbb tak pernah bace yang penulis ni punye hee

    ReplyDelete
  4. hari ni jumpa dua org yang sedang membaca buku bertajuk 'versus'

    ReplyDelete
  5. yahooo!jumpa pembaca tegar hlovate punye novel!sama la kite:)

    ReplyDelete
  6. best x hlovate nye novel ni??
    huhu.. buat review sikit..
    mcm k beli lah pulaaaak.

    -Mr & Mrs Mikko-

    ReplyDelete
  7. sy pun peminat hlovate gak..semua novel dia best2 :)

    ReplyDelete
  8. @^^nu[dd]yra^^ hehe. yang tu tak lagi. hehe. sebab tak suka kalau ada gabungan2 nih. hehe

    ReplyDelete
  9. @mAsHiMaRoeh, sama ye kita? yesh2. nanti leh kongsi2.

    ReplyDelete
  10. @mr_mrs mikkoboleh2. insyaALLAH ya... buku2 dia mmg best2.

    ReplyDelete
  11. waaaaa....kte pon ske bce novel gak..hehe

    ReplyDelete
  12. alaaaaaaaa... xminat la novel2 nie... heheheheee

    ReplyDelete
  13. tak pernah nampak pom buku macam tu

    ReplyDelete
  14. @merahitujambu hehehe. kena baca bila bosan lah jawabnya. :)

    ReplyDelete
  15. tieha : hehehe. :) yeke? waa. best2.

    ReplyDelete
  16. hari ini saya klic iklan je..dh klic awak punya... mudah je

    ReplyDelete

Oh!Belog