05 November 2011

Baru Aku Paham Perasaan Depa, Selamat Hari Raya Aidiladha. :)

Assalamualaikum.

sayu rasa hati ni bila dengaq takbir raya. hehe. baru ku paham perasaan orang yang beraya di perantauan. sadis kan? hehe. tapi dalam sedih tak dapat beraya kat kampung kan, aku pikiaq-pikiaq balik kan, ok what raya jauh dari family. dalam erti kata lain, tak balik kampung la. hehe. tambah pengalaman kan? mana nak tau nanti aku kahwin dapat orang jauh, takleh nak balik raya selalu kat rumah aku kan Bukit Mertajam tu kan? hehe. 

so, macam best gak la ! cuma aku rindukan suasana kampung la. tok, mama, chik, geng-geng kampung dan paling utama my BOY ! aip2. kucing aku na. hehe. kawan aku pun dok mesej. kata takbest aku tak balik . maklumla. orang kuat kampung kan. hahaha.

siyes, miss sungguh-sungguh ah.

so, takmau layan perasaan sangat, aku BERKORBAN perasaan ini raya kat KL. hehe. laipun tak larat nak ulang alik banyak kali. Selasa ni dah masuk KUIS dah. ughh ! malass sangat.

sebelum aku berundur, nak satu ucapan dari aku untuk semua yang datang singgah blog aku yang tak seberapa ni. :)


yang sedih lagi, tahun ni tak dapat nak pi 'lawat' arwah abah. Abah, miss u ! semoga Abah tenang di sana. :)

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

28 comments:

  1. jangan sedih2..be happy..selamat berkorban untuk cuti raya tahun ini..

    ReplyDelete
  2. selamat aidiladha cik jannah..
    ye, berkorban itu maknanya kuat! :)

    ReplyDelete
  3. sabar ya dear....

    salam aidiladha....;-)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidiladha
    kepada semua Umat Islam Seluruh Dunia
    Terutamanya Pembaca Setia Saiazuan Blog (",)

    ReplyDelete
  5. Tia pun rasa sedih sangat raya aidiladha ni jannah .. ada sesuatu yang dah berlaku sampai Tia rasa sayu sangat .. hm ..

    jannah, pasal soalan jannah tu .. Jannah nak bahagian post jannah guna kaler hitam ke? macam tu?

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut hari raya aidiladha :)
    jangan sedih . mari kita berdoa semoga orang yang kita sayang sentiasa tenang dan diberkati Allah . amin . ^^

    ReplyDelete
  7. salam eduladha gedik !

    ReplyDelete
  8. hey, seronok tahu raya di perantauan. hehe. jangan risau, aku pun dalam situasi yang sama dengan kau. :)

    selamat hari raya cik jannah.

    ReplyDelete
  9. huhu~~~same la kite yea...beraye diperantauan...
    haiyo00..salam aidiladha..:)))

    ReplyDelete
  10. Salam aidiladha cik jannah yea :-)

    ReplyDelete
  11. salam aidiladha... nape malas nak balik?

    ReplyDelete
  12. loooo
    owg BM ke
    hehehehe
    samelah..beraya di perantauan
    rindu opah =(

    huuu
    salam aidil adha jannah=]

    semoga ayah selalu tenang di sana kan..

    ReplyDelete
  13. salam aidiladha sayang!


    alfatihah untuk abah kamoo.. be strong!

    here. *hugs from me*

    ReplyDelete
  14. aku syak klo raya puasa kau xdapat balik lagi haru.keh3

    ReplyDelete
  15. salam aidiladha jannah..dont be sad..semoga ayah mu tenang disana..alfatihah :)

    ReplyDelete
  16. ouch. lmbt ckit widh kt akak. hee.
    selamat hari raya akak :)

    ReplyDelete
  17. slmat hri raya juga.

    *almak dh t'lmbat..

    huu

    ReplyDelete
  18. salam aidiladha jannah :)

    erkss.terlambat tak ni?hehe

    ReplyDelete
  19. salam aidiladha. lama tak jenguk sini:)

    ReplyDelete
  20. saya pun xdpt raya sama tau. kita pun sedih ngasttt

    ReplyDelete
  21. saya pun xdpt raya sama tau. kita pun sedih ngasttt

    ReplyDelete

Oh!Belog