22 December 2011

Senaman L. Apa tuh?

Assalamualaikum.

yeay ! Hari ni kita buat sedikit senaman lidah, nak tak? hari ni aku bagi yang huruf L. kalau dah pandai, boleh cakap laju-laju. :) okey, deal?

ni ayatnya. 



Ular Lalu Lorong,
Lori Lalu Lorong,
Lalu Lori Langgar Ular,
Ular Lari Ikut Lorong,
Lori Lari Ikut Lorong,
Lalu Ular Lari Ikut Lorong


hah, apa macam? lidah dah tergeliat? atau belum? cubalah banyak-banyak kali. sampai muntah. hehe. erk, peliklah senyuman aku. macam terover excited tak? hehe.


erk, motif gambar ni? tak ada kaitan. saya cuma nak bagitau, dia kawan saya. :) ya, kawan saya. lebih kepada sahabat saya. :)

takde apa dah nak dikatakan. hati saya sedang bermonolog. okbai.

p/s : jadik stalker? sangat sweet. tapi saya takut.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

18 comments:

  1. tergeliat lidah bila sebut laju2 , kalau sebut perlahan2 boleh tak ?

    ReplyDelete
  2. buat senaman L kat padang ke?

    *jd stalker tu sweet ke? Huhu.. tidakkkk....

    ReplyDelete
  3. hehehehe
    okeh
    gg dh tergeliat!
    kekekkee

    bukn lidah ye
    gg
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. stalker?
    cita-cita baru ke?
    hehe..

    *belum baca senaman tu pun dah juling mata tgk.huhu..*

    ReplyDelete
  5. ular dgn lori tu ikot lorong mana ?
    kah kah kah..

    ReplyDelete
  6. ahhaahah!! klakarr.. bila sebut laju2 mulut macam arnab dah.. ahahhahahaha

    ReplyDelete
  7. adoyai susah betul kalau yang pelat 'r' ;'DD

    ReplyDelete

Oh!Belog