07 March 2013

Jadual Peperiksaan Akhir, Semester 6

Bismillah.

Alhamdulillah. Lama kan aku tak update apa-apa. Maaf, tak berkesempatan. Sangat sibuk. Sibuk sangat. Biasalah, dah jadi budak acah-acah final year katakan? Aku kelam kabut dengan FYP aku, mana nak presentation, mana nak midterm, mana nak FYP, mana nak online. Eh, kat twitter? Ala, tweet guna hp, kejap kejap jugak masuknya.

So, doakan aku selesai semester 6 ni dengan jayanya. Dengan warna-warna terbang [baca: flying colours] ye?


Saja nak kabor, ni dia ni dia, kolej aku. Ya, hampir lima tahun aku di sini. Subhanallah, banyak perubahan demi perubahan dapat aku buat. Dari baik ke lebih baik, dari buruk, pasti ke lebih baik. Tempat yang banyak aku timba ilmu, timba pengalaman. Allahu.


Ini dia, Jadual exam aku. Alhamdulillah, tak pack macam selalu. Ada la jugak selang sehari dua kan? Cuma yang tak best, sokmo sokmo habis hari nak last dah. Erm, selalu lagu tu. Tapi apa-apapun, semoga semua selesai.

Awak semua, doakan aku dapat melalui ujian dan dugaan mendatang dengan kuat ya?

Dan, nanti aku ada masa sikit, aku update lagi. Ni pon nak blah dah. Nak selesai sikit lagi report FYP. Okay? till then dear! xoxo.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

3 comments:

Oh!Belog