21 January 2014

Genji Buskers

Bismillah.

Dah nak penghujung bulan. Baru aku sempat nak update. Betapa aku tak sempat nak menulis sepatah dua cerita, eh macam tak kena, bantailaaaa, salah satu sebab utama selain busy dengan kerja dunia nyata, aku juga kekeringan idea nak menulis. Dah lama terperap, inilah jadinya. HAHA.

Baru-baru ni aku ada pergi ke Bukit Bintang dengan member. Saja jalan-jalan cuci mata. Mungkin ini pengalaman baru, kot. HAHA. Sebab aku ni bukan orang KL. Duduk belajar pun kat Bangi. Jauh dari KL. Kannn? Ini bukan alasan ye. Aku cuma nak kabo yang aku pergi tengok buskers ja. Habiskan masa. 

For me, serius, artis busker ni lebih berbakat daripada lambakan artis yang ada kat Malaysia ni, tapi nak buat camna depa tak nampak bakat orang macam ni. Walaupun hanya menyanyi kat tepi jalan, dengan team mereka, dengan alat muzik semua, memang power! Serius, jujur.




Aku rasa dalam banyak-banyak buskers yang aku pernah tengok, aku paling suka ke Genju Buskers ni kot. Suara vokalis dia, macam ni punya power bohh! *angkat dua ibu jari* Kebanyakan lagu yang diorang nyanyi pulak semua yang jenis catchy dan kita banyak tahu kan? Jadi masa dia nyanyi boleh kita nyanyi sekali. Masa aku tengok tu, memang ramai la orang dan semua memang betul betul enjoy. Seronok.

Antara lagu yang power aku dengar malam tu, lagu wajib karok, Sandiwara Cinta dan Kamelia. Perghhh, meleleh baq hang. Apa ingat deme nyanyi tu tak masyuk ke? HAHA. 

Dan ini lagu depa yang depa buat sendiri. Serius, best! Cer dengar! Tajuk : Kisah Kita Dulu.


Dan awak semua boleh la search YouTube untuk dengar lebih lanjut. PASTI ENJOY.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog