17 December 2015

Boss, I Quit!

Bismillah.

Rasanya, lama kan aku tak update? Tak ada mood plus aku sibuk menguruskan diri aku. Tapi hari ini, aku nak cemar dulu, nak update sedikit sebanyak tentang hidup aku yang agak berserabut kebelakangan ni. Jadi, esok, bersamaan 18 Disember 2015, insyaALLAH, merupakan hari terakhir aku di Alfafa Group.

Soalan biasa yang akan ditanya, kenapa? Biasalah tu. Manusia akan penuh dengan persoalan demi persoalan. Jawapan aku senang je, nak cari pengalaman baru dan aku tak sabar nak cuba sesuatu yang baru. Aku nak improve diri aku dan ini dikira aku mencabar diri aku untuk keluar daripada zon selesa. 

Fuh, bukan senang aku buat keputusan ni. Aku sayang Alfafa ni, i mean, the enviroment. Sungguh, sayang. But, aku juga nak cuba sesuatu yang baru. Nak kenal orang lain, dan, itu dia, tadaaaaa. I'm out :)

Buat semua warga Alfafa, maafkan andai aku ada salah dan silap. Halalkan yang terlebih dan terkurang. Sebenarnya, jutaan terima kasih sebab semua dah banyak ajar aku erti kehidupan dan ilmu bisnes. Allahu. Tak terkira nilai ilmu tu. Bagi peluang aku cari jalan aku sendiri pulak ye?

Jangan risau. Kita masih boleh bertemu. Tak jauh pon kita. Jumpa selalu kan bosan? LOL!



Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

7 comments:

  1. pglmn mngjar kt kan.. xpe.. mana tau ada yg lbh baik mnnti di tmpt baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa betul dan saya langsung tak menyesal tau. rasa kerdil gila kalau takde pengalaman lain

      Delete
  2. Gud luck jannah! InsyaAllah.. Dimana2 pn Ada rezki dariNYA😀

    ReplyDelete

Oh!Belog