24 September 2014

Entah Apa Apa.

Tekanan.

Aku rasa aku dah jumpa satu cara nak hapuskan ketekanan dan ketensionan aku ni. Cara selalu buat tak boleh sebab ada kekangan, jadi aku guna cara ni. Aku duduk pejabat lama-lama dan aku buat OT. Selesaikan kerja. Sibukkan diri.

Seronok juga.

Tak, aku cuma terasa hati saja. Aku dah sendiri. Jadi, aku kena belajar berdikari. Sebab satu masa nanti, aku tetap akan sendiri. Kan? Terimalah hakikat. Ini kenyataan.

Aku dah siapkan semua design dalam masa 3 jam. Aku dah check data bla bla bla. Sungguh, lepas ni aku boleh teruskan kerja lain esok. Tidaklah tertangguh-tangguh lagi. Seronok! Aku minta pada Tuhan untuk Dia bagi aku kekuatan. Ini kekuatan yang Dia bagi. Kekuatan fizikal, walaupun aku tengah tak sihat, tapi aku gigihkan diri.

Aku tak nak berfikir panjang. Yang aku tau, aku nak lupakan apa yang buat aku sedih tu. Aku nak buang rasa yang aku terasa hati dan rendah diri tu. Aku nak buang rasa malu kena marah. Aku nak buang rasa yang aku kena maki. Aku nak buang rasa aku kena dump. AKu nak buang rasa aku tengah down. 

Sumpah, aku tengah down. Sangat down. Tapi aku dah pujuk hati. Harap -- semua baik baik.

Aku harap keadaan seperti sediakala. Aku harap.

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog