19 January 2016

#jannahpower : Manicure & Piloxing

Bismillah.

Beauty is Pain you know? Engko ingat senang ke nak lawa woi? Sakit boh. Makan duit banyak. Haha. Tapi aku bukan lah nak lawa sangat, cuma teringin nak buat bila mana kawan aku cakap. Haha. Dia jadi satu perasaan nak mencuba. Jadi, sesejak aku banyak jadi lone ranger ni, kita kena bagi masa kat diri kita kan? Reward myself katanya.

So, semalam for the first time in my life, aku menjejak kaki buat benda yang kebanyakan gegadis kat luar sana buat, manicure pedicure bagai. Tapi semalam aku buat manicure saja sebab aku ada hal lain lagi. Duit pon tak meriah kan? Haha. Ni aku nak salahkan Nina la ni, dia lah yang mengajak aku buat masa balik Penang haritu, tapi takde rezeki, aku balik cari kat KL.

Jadi, memang takde nak bergambar bagai sangat. Aku sekarang jarang mengadap telefon kalau pi mana mana. So kalau orang KL dan sekitarnya nak buat benda alah ni, boleh cari Nail Bar dekat Wangsa Walk Mall. Tempat baru. Lawa. Pekerja pon tiptop. Dia ada cawangan dekat Plaza Idaman kat Gombak tu dekat kat mana lagi tah. AKu dah lupa.

Amboi, dah besar sangat tau bermanicure bagai. Hiks.

Balik malam tu, aku pergi kelas Piloxing dekat Sri Gombak. Hamp kalau nak try boleh cuba cari kedai F3 Studio Fitness. Betul betul depan Petronas Sri Gombak. Balik tu bercerau peluh habaq hang. Ni lagi power dari Zumba. Hahahahahaha. Azam nak kurus gais. Kena tekad gais. Hahahahaha. So kalau nak, call je lah no Kak Fida tu tau!


Dah, aku nak teruskan bekerja. kena fit badan ni. Nak lawa, kena sakit sikit but make sure kena puas hati. Sakit ni bukan seksa diri sakit sebab beauty is pain! HAHAHAHAH. Suka hati aku lah!

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog