05 September 2017

Final Bola Sepak Malaysia vs Thailand dan Closing Ceremony Sukan Sea 2017

Bismillah.

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk aku menggembirakan hati. HAHA. Syukur, lepas balik dari Penang, boleh tengok last post, Kak Chik aku merangkap sepupu aku dia WhatsApp tanya nak pi tengok dak final bola. Aku apa lagi, tiket free kan? HAHA. Syok okay sekali sekalalayan bola. 

Betoilah orang kata, sukan ni menyatukan kita. Tak kisah apa politik hang, apa agama hang, mesti sama sama excited. Walaupun malam tu Malaysia kalah, yang mana rezeki bukan milik kita, but we enjoyed it very much. Ala, malas nak taip. Nak kongsi gambar je! Nanti aku boleh tengok balik. Hehe.

So, here we go!
Betul. Dua dua player bola sepak. Ke ragbi? HAHAHAH
And, we enjoyed the game so much!
Jarang nak lanje selfie ni! Selamat Merdeka ke 60 semua!
Esoknya, aku dengan Farhana pulak pergi closing sukan sea. Pergh, tak tipu aih. Power okay. Sepaker best gila. Sound tak bingit. Lawa laaaaa. I like!

Last sekali Adel nak ucap, Hidup Malaysia!
So, are you ready for next Para Asean Games? I Am ready!

Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

No comments:

Post a Comment

Oh!Belog