29 May 2020

Hadiah 1 Syawal. Sabah, here I come!

Bismillah.

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua. Amacam raya tahun ni? Seronok ke idok kena raya jauh dari keluarga?? Macam aku. HAHAHA. Tapi dalam aku dok sedih tuh, Allah hantar askar Dia kat aku. Setelah dekat 3 bulan aku tunggu tarikh lapor diri, akhirnya, sebaik saja berbuka puasa, aku dapat mesej untuk check portal.

Memang betul-betul hadiah 1 Syawal. Akan ku kenang kau 2020. HAHA. Masa tu aku kat rumah Fana tengan dok makan buka puasa last kami. hehehe.

Alhamdulillah, aku dapat tempat yang aku nak. Hehe. Cuma macam aku tak sangka lah aku dapat sana.

Tahu kat mana sekolah ni? Sekolah aku ni dia terletak lebih kurang 2 jam dari lapangan terbang Lahad datu. Haha. Meriah kan? Ye, tempat kes culik Sulu dulu tu. Yang ramai askar tu.

Sekarang tahu kan kenapa aku nak? HAHAHAHA.

Tengoklah sekolah aku ada berapa ramai je. Satu sesi je yang pasti. Hehe.
Kalau ikut Google, ginilah rupa sekolah aku. Nanti lah aku share!
Jadi, aku sekarang sibuk uruskan persiapan dokumen. nanti aku update tau! Apa-apapun, selamat hari Raya Maaf Zahir dan Batin!

Syukur dapat beraya dengan bini dan mak orang ni. kakakaka


Suka Tak? Suka Kan? Kan? Cer Tinggal Komen Satu. :)

2 comments:

  1. Tahniah. Selamat bertugas. Dua jam dari Lahad Datu? Di Desa Kencanakah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Tak la sampai dua jam, hampir dua jam juga. Di Sahabat 2 jak

      Delete

Oh!Belog